4 Ocak 2016 Pazartesi

(Hello Word) Merhaba Dünya

Selam Pedaldaşlar, Bisikletliler, Cin Atı'nı Sürenler, Dostlar....
Yeni bir blog açarak Bisiklete olan tutkumu ve bisikletle yaşamayı düşündüğüm yol hatıralarımı paylaşmak istedim.
Şimdi denile bilir ki "Ya hu güzel kardeşim bu kadar blog, bu kadar profesyonel bisikletçi yazıları varken senin blog'unu millet niye okusun" aynen katılıyorum o kadar fazla blog ve günlük tutan arkadaşın güzel ve beni cezbeden yazıları varki ben bile o yazıları okurken işi gücü bırakıp kalkıp yollara kendimi vurasım geliyor :D ancak benim yazacaklarım o arkadaşlar gibi teknik detaylar ve ürün tanıtımlarından ziyade daha çok bisiklet kullanmaya yeni başlayan ama bu işi yapıp yapamayacağını merak ederek yola çıkmak isteyen arkadaşların sorularına yanıt olacak.
Benim gibi daha önce uzun yollara çıkmamış arkadaşlara ilk önerimi hemen yapayım.
Sevgili Kaya Palancılar abimizin "Bisiklet Turları" isimli blog'undan Fransa - Macaristan isimli makaleyi okumalarını tavsiye ederim.

Gelelim "Ben Kimim" kısmına :D (Reklamsız olmaz)

Ben Hasan Turakine, Yalova'da halen bir kamu kurumda çalışmaktayım. Yaklaşık on yıldan beri doğa sporlarıyla uğraşıyorum. 


Bisikletle çoook eskilere dayanan bir tanışmışlığım olsa da spor ve tutku olarak binmem sanırım 3 - 4 yıllık.
Yalova'da işe gitmek amaçlı aldığımız (eşimle birlikte) Salcano bisikletlerle başlayan bu maceramız daha sonra aldığımız 2 adet Scott Sportster P5 bisikletle spora dönüştü.. Hemen yeri gelmişken yazayım. Benim bisikletim ortalama 15 gün önce çalındı. Bu "Bisiklet Hırsızlığı" konusuna ayrıca değineceğim. 

İlk gittiğimiz festival 1. İstanbul Bisiklet Festivali'ydi... Bisikletliler Derneği tarafından düzenlenmişti.

Tarihi yarımada ve İstanbul'u bisikletle gezdik. Aldığım o hazzı ve yaşadığımız coşkuyu anlatamam, Önde Motorlu Polis'ler trafikte ki tüm araçları durdurup bize yol açıyorlar ve bizler araç korkusu olmadan trafikte hemde İstanbul trafiğinde bisiklet kullanıyorduk. Son gün Boğaz Köprüsü geçişi yaptık, muhteşemdi...
Bu şevk ve hevesle 2. ve 3. Bursa, Marmaris, Antalya ve başkaca Bisiklet Festivallerine hemen kayıt yaptırıp yollara koyulduk.
Bundan sonra ki yazımda, daha ilk deneyimlerimi ve hedeflerimi anlatmayı düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dalaman - Antalya Bisiklet Turu

Bir Sümer atasözü var "Madem Biliyorsun Neden Öğretmiyorsun ?" tarihte ki ilk yazılı kaynaklar Sümerlerin olduğuna göre daha eskis...