19 Eylül 2016 Pazartesi

Kuruluştan Kurtuluşa Bisiklet Turu 2016 (KKBT) 4. Gün: Karacabey - Kuşcenneti - Bandırma - Biga (131 Km)

4. Gün 05.09.2016 Pazartesi:


Sabah 06:30'da kalkıp çadırımı topladım.




Oda, yol ve çadır arkadaşım Engin'i uyandırdığımda yüzünde ki yorgunluk iç burkan cinsindendi.

Bu turun en uzun parkuru bugün. Ortalama 130 Km sürüş var. Oldukça güzel bir kahvaltı yapmak lazım diye bize tarif edilen lokantaya gittiğimizde tüm arkadaşların dışarıda beklediğini gördüm. Bu bekleyişin nedeni hemen ortaya çıktı. Lokantadaki çalışanların bize kahvaltı verileceğinden haberi yokmuş!!!!!!!
Ben içeri girdiğimde Yılmaz beyin telefonla bir yerleri aradığını ve sinirlendiğini gördüm. Bu vurdum duymaz tavır karşısında çok asil bir tavır takınan Yılmaz beyi ayakta alkışlıyorum.
Dışarı çıktı ve herkes kendi imkanlarıyla kahvaltı yapsın, bu lokantadan da bir şey yemeyin dedi.
Hemen çorbacı arayışlarımız başladı. Kurnaz bazı Karacabey esnafı arkadaşlara az çorbayı 7.-TL'den satmışlar. Biz Enginle birlikte 5.-TL'den doyurucu bir çorbacı bulduk ve esnaf tam bir bisikletli dostu çıktı. Yalova'da en pahalı yerde çorba 4.-TL iken Karacabey'de az çorba 7.-TL..
Hemen söylüyorum. BİSİKLETLİ ARKADAŞLAR KARACABEY'E GİTMEYİN, ALIŞVERİŞ YAPMAYIN VE KONAKLAMAYIN.
Biraz gayretle Bandırmaya kadar gidip size gösterilen ilgi ve anlayıştan mest olabilirsiniz. Benim için KARACABEY artık bitmiştir.
Belediye başkanı gelip protokol için konuşma yaptığında kendisini 120 kişi içerisinde bir kişi bile alkışlamadı. Ben arkadaşlarımla gurur duyuyorum.
Karacabey'den kaçıp Kuşcenneti'ne doğru hareket ettiğimizde moralimiz kısmen bozuktu. Ama yolda Kuşcenneti'ne varınca neşemiz yerine geldi.


















Yemekler yenildi, gezildi ve yola konuldu.
Yolda yine grup alıp başını gitti. Toplama aracına binmediğim için de Bandırma'ya geldiğimde tek başımaydım.

Yollardaki polis ve esnaflardan bisikletli bir grubu görüp görmediklerini sora sora arkadaşları tören alanında yakaladım.

Bu yakalama gayri ihtiyari bir anlam ifade etmedi. Yolda tekrar hızlanıp gözden kayboldular.

Bende kendi tempomla yola devam ederek arkadaşları Biga'da yakaladım.

Bu turun en uzun sürüşünde birde hızlanma, yakalama stresiyle uğraşamazdım. 131.-Km'lik yolun neredeyse son 90.-Km'sinde hiç mola vermeden sürdüm. Yorgunluk sonrası yemek ve boooool sinekli bir çadır alanında ki uykuya kendimi bıraktım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dalaman - Antalya Bisiklet Turu

Bir Sümer atasözü var "Madem Biliyorsun Neden Öğretmiyorsun ?" tarihte ki ilk yazılı kaynaklar Sümerlerin olduğuna göre daha eskis...